اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

چراغ‌سبز قزاقستان به تجار مجارستان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌ها

نخست‌وزیر قزاقستان از تجار مجارستانی برای شرکت فعال در پروژه‌های سرمایه گذاری در این کشور و جست‌وجوی راه‌های جدید توسعه تعاملات دعوت کرد.

چراغ‌سبز قزاقستان به تجار مجارستان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «عسگر مامین» نخست وزیر قزاقستان و «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در جریان این ملاقات مسائل مربوط به توسعه بیشتر روابط تجاری، اقتصادی، سرمایه گذاری، افزایش مبادلات تجاری، دورنمای تعمیق همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌ انرژی، هسته‌ای، دفاعی،کشاورزی ، به ویژه صادرات محصولات به مجارستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته نخست‌وزیران 2 کشور حجم فعلی تجارت متقابل میان قزاقستان و مجارستان نشان می‌دهد پتانسیل زیادی برای همکاری میان 2 کشور وجود دارد.

نخست‌وزیر مجارستان با بیان اینکه قزاقستان یکی از کشورهایی است که از نظر اقتصادی به نتایج بزرگی دست یافته از افزایش حجم، گسترش ساختار همکاری و اجرای پروژه‌های بزرگ مشترک میان 2 کشور ابراز رضایت کرد.

نخست وزیر قزاقستان نیز به نوبه خود گفت: روابط موجود میان 2 کشور شرایط مطلوبی را برای توسعه تعاملات اقتصادی فراهم می‌کند.

وی مجارستان را یکی از شرکای مهم قزاقستان عنوان کرد و گفت: ما از گسترش بیشتر همکاری میان 2 کشور استقبال می‌کنیم.

مامین در این راستا از تجار مجارستانی برای شرکت فعال در اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری در قزاقستان و جست‌وجوی راه‌های جدید توسعه تعاملات میان 2 کشور دعوت کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول